Samsung HW-H550/XU zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-H550/XU zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Diese87 02-05-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H550/XU zwart

Makkelijk in gebruik binnen 10 minuten alles geïnstalleerd op de tv (samsung tv). Afstandsbediening van soundbar niet nodig werkt ook met de ab van de tv. Het geluid is prima wij gebruiken de soundbar om muziek te luisteren en films te kijken. Perfect wij zijn helemaal tevreden.

jansemam 01-03-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H550/XU zwart

Na wat geklooi met de kabels en het inregelen van de instellingen (niet alles kan zomaar maar moet je via de instellingen doen)werkt het prima. Geluid is goed en vele malen een verbetering tov standaard tv geluid.

Wel heb ik een probleem; na een tijdje gaat de soundbar checken of de Subwoofer nog connected is waardoor het geluid uitvalt. Dat is zwaar irritant en niet gewenst. Als ik dit niet opgelost krijg gaat de sounbar er weer uit. De SW en bar staan 3-4 mtr uit elkaar.

Lonewolf357 15-09-2015

Ik heb de update via Samsung gedownload op een usb-stick. De bestanden op de stick uitgepakt, toen de stick in de soundbar en via het menu op de soundbar (ga naar usb) gaat de installatie vanzelf. Ik heb de hele avond geen storingen meer gehad :) Nu maar hopen dat het blijvend is. Met dank aan de mederwerker van Euronics in Middelharnis !!

Lonewolf357 14-09-2015

Ik heb hetzelfde probleem (na een jaar !!) en ga nu proberen via een update (van Samsung) of het probleem verholpen kan worden. Zo niet adviseert Mikro om de soundbar te brengen zodat zij 'm opsturen ter controle. Ik heb nog garantie.

hejoja 22-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H550/XU zwart

Prima apparaat, makkelijk installeren(samsung smart tv) en gebruiksvriendelijk. Geen aparte afstandsbediening nodig, werkt op de ab van de tv. Geluidskwaliteit is prima. kan natuurlijk altijd beter, maar dan ben je ook veeeel meer geld kwijt. Wij zijn er blij en tevreden mee.

bbndal 07-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H550/XU zwart

Heb een paar weken geleden deze soundbar gekocht. Installeren is echt een eitje, 2 stekkers erin (samsung tv, anders volgens mij 3 stekkers) en de soundbar doet de rest. (zorg er wel voor dat je soundconnect/soundshare op je tv aan hebt staan) Mooi vol geluid, vooral de cinema functie werkt heerlijk met films.

Genoeg instel mogelijkheden wat mij betreft, en niet ingewikkeld. Perfect dus voor iedereen die geen 1500 wil uitgeven aan receivers en losse boxen.

sandervpoppel 12-12-2014
Geschreven voor: Samsung HW-H550/XU zwart

Uit de verpakking 2 stekkers erin steken en genieten maar. Mooi geluid, veel mogelijkheden. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Mr RR 10-11-2014
Geschreven voor: Samsung HW-H550/XU zwart

Ik heb deze soundbar gekocht na het lezen van letterlijk honderden gebruikersreviews, voornamelijk uit de Verenigde Staten waar deze soundbar zeer populair en heel veel verkocht is. Ongeveer 90 procent van de de reviewers geeft hem een beoordeling van zeer goed tot uitstekend, degene die een lagere beoordeling geeft is vaker teleurgesteld over een niet werkende aansluiting oid dan over de geluidskwaliteit. Dit is mijn tweede soundbar, de vorige was ook zeer goed (Magnat), zodat ik wel enige vergelijking kan maken. Deze Samsung geeft , ondanks de compacte afmetingen, een prachtig geluid, in alle toongebieden, bij tv kijken en bij muziek afspelen met de handige bluetooth functie. Ik kan me dan ook niet vinden in de beoordelingen dat het geluid niet goed zou zijn van deze soundbar, dit moet dan haast liggen aan de opstelling of de afstelling van de soundbar of subwoofer. Ik ben in ieder geval zeer blij en tevreden met deze mooie compacte soundbar, die een beter geluid geeft en veel meer mogelijkheden heeft dan mijn vorige en veel duurdere Magnat soundbar en kan de HW-H550 aan iedereen aanbevelen.

Erichappy met tv 29-10-2014
Geschreven voor: Samsung HW-H550/XU zwart

Een Soundbar waarbij alles mogelijk is. En alles is voor mij teveel, ik heb liever een paar dingen goed dan alles half of minder. Meteen na het uitpakken viel mij op dat hij erg goedkoop aanvoelt. Gewoon iets teveel Chinees plastic gebruikt. Het geluid ging me na een paar dagen zo vervelen dat ik hem -voor de prijsverlagingen of nieuwe modellen uitkomen- terugbreng en wissel voor een andere. (Dit is trouwens wel een groot nadeel van Samsung : de vele modelwisselingen en prijsverlagingen.)

Bert-tft 31-08-2014
Geschreven voor: Samsung HW-H550/XU zwart

Een LCD-TV zonder geluidsinstallatie is echt behelpen. De speakers stellen niets voor. Ik heb deze soundbar aangesloten op mijn Samsung Smart TV en ik moet zeggen: speelfilms krijgen weer bioscoop-allure. De subwoofer doet zijn werk goed, je kan de ramen laten rammelen in de kozijnen. Ik gebruik de soundbar ook voor het luisteren naar radio, er zijn meerdere ingangen. Dat de subwoofer draadloos is (alleen een 230 volt stekker) is zeer gemakkelijk. Ook de soundbar zelf praat met bluetooth met een Samsung TV, gemak dient de mens. Ik heb mijn oude stereoinstallatie van de hand gedaan, dit is een prima geluid, ook voor feestjes.